Expedieri și returnări
Livrarea comenzilor dumneavoastra se poate face prin curier.
Cea mai comoda pentru dumneavoastra este varianta livrarii prin curier. Puteti primi coletul oriunde, la servici sau acasa. Astfel, timpul dumneavoastra este folosit eficient si nici nu este nevoie sa va deplasati oficiul postal.
Produsele ajung la dumneavoastra ambalate in cutii sau pungi netransparente, deci nu trebuie sa va faceti griji privind locul unde le primiti. Nimeni nu poate sti ce contine coletul primit.
Plata se face la curier in momentul sosirii coletului. Livrarea prin curier costa 22 lei pe tot teritoriul Romaniei, exceptie face Bucurestiul unde livrarea prin curier este de 9 lei.
In momentul in care primim comanda dumneavoastra, sunteti sunat/a in cel mai scurt timp posibil pentru confirmarea comenzii dar si pentru a ne spune ce modalitate de livrare alegeti. Parerea si dorinta dumeavoastra conteaza foarte mult pentru noi.
La comenzi de minim 350 de lei, expedierea este suportata de noi.
POLITICA DE RETURURI
Produsele achizitionate pot fi returnate sau schimbate in termen de 10 zile de la data primirii lor.
Toate retururile vor putea fi procesate de noi numai cu respectarea conditiilor de mai jos.
Daca doriti sa returnati un produs care v-a fost livrat, trebuie sa ne anuntati in scris despre produsul pe care doriti sa il returnati, data la care v-a fost livrat si daca doriti sa il inlocuiti cu un alt produs. Va rugam sa ne trimiteti aceasta instiintare scrisa pe adresa de email contact@magazinuldelenjerie.ro sau sa sunati la numarul 0722.640.554 / 0729.850.259 pentru a cere mai multe detalii despre cum sa procedati.
Numai dupa procesarea si aprobarea acestei instiintari de catre SC Dorneanu SRL, veti putea returna produsul.
Orice retur facut fara instiintarea noastra prealabila de catre client, nu va putea fi procesat.
Pentru a putea fi returnate, produsele trebuie sa fie in ambalajul original intact, sa aiba eticheta si sa nu fi fost purtate sau/si spalate ori deteriorate din alte cauze.
Din motive de igiena, produsele purtate sau/si spalate nu pot fi acceptate la retur.
Din motive de iginea, chilotii nu pot fi returnati.
Transportul in cazul retururilor este suportat de client.
ATENTIE: retururile facute fara instiintarea scrisa prealabila sau care nu au primit acceptul nostru, nu vor fi luate in considerare.